Tisdagen den 14-04-09

Vakna i skalplig tid idag. Tog en kopp kaffe oh satt mig framför denna burk, men jag blev inte långvarig här, efter stund pratande me min lillsyrra så kom vi överrens om ja skulle följa me henne till Gävle sjukhus en sväng, oh innan hon hade tiden på sjukhuset så, va vi först till valbo en snabbis oh kolla. Sedan bjöd hon mig på mat. Så vi va till Ikea oh käka oh sedan knalla vi runt där lite innan vi åkte till Siba oh Elgiganten, men fann inte kul där, så vi åkte över till Jysk, Djurmagasinet oh Expert innan vi for vidare till Gävle. I alla fall har det vart en skön dag, att få komma ut en sväng, efter att tillbringa påsken i Bj då....

 Nu sitter jag här igen hm. jag väntar på att



ska bli klar, lite sent att fixa fika bröd, men det blir en dag i morgon också *S*
Jelan va hit en snabbis, oh Freddan har ja då inte sett eller hört någo ifrån, men det börjar man bli van med nu.
Ska kolla om det är någo på tv, annars blir det att knalla me hundarna oh sedan sängen då .
så ja säger natti natti nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0