Onsdag den 16-09-09



En ny dag oh nya händelser.

Inget inplanerat, jag skulle ha vart ner på stan oh fixa med bostadstillägget, trodde själv att det var klart sedan sist jag var dit, men icke...
Fler papper.. Är så typiskt PappersSverige....

Jag har vaknat nu en tid oh mått



inge vidare bra, ont halsen oh täppt,
men någon timme  uppe ur sängen så släpper allt konstigt, vore bättre det bröt ut ordentligt, men samtidigt vill man inte ligga sjuk heller....

Nepp nu ska göra lite nytta

så ha en




Kommentarer
Postat av: Karina Andreasson

Tusen Tack för dina fina kommentarer.

De är inte så svårt som det ser ut.

Vi kanske kan träffas några kvällar över en kopp kaffe så kan jag lära dig.

Många Kramar Karina



2009-09-16 @ 13:15:51
URL: http://carinasstickningar.blogg.se/
Postat av: Karina andreasson

Självklart lär jag dig. Den här veckan har jag lite mycket men vi kan börja någon kväll nästa vecka om du vill.



Kramar Karina

2009-09-16 @ 20:45:07
URL: http://carinasstickningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0