Fredag den 9-04-2010

Nu var det värkligen länge sedan jag var här oh plita ner några rader, men det har inte hänt så mycket heller, inte förän idag *S*

Jag vakna ganska så sent, kl var nog 11 oh klev opp, men hade helst velat ligga kvar i sängen någon timme till.

Det första man gör är att sätta igång datorn, sedan fixa lite kaffe så man vaknar till liv...

Sedan ut på nätet...

Idag gjorde jag mitt vanliga besök på sandvikenhus, kollar efter en mindre lägenhet, men jag vill inte flytta ifrån området jag bor, oh vilken kanon tur jag hade idag, en exakt lika lägenhet, men bara det som skiljer min läghet ifrån den jag titta på är att det är ett rum mindre...
Så nu har jag gjort intresseanmälan oh jag håller tummarna att jag får den. Skulle vara kanon...

ha en bra dag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0