Måndag den 26-04-2010

Hm nu är man i Sandviken efter en härlig oh rolig vecka hos min mellersta son Johan oh hans flickvän Linette.

På fredag kom min älsta son Fredrik oh han hade tagit med sig sin far, tja me andra ord mitt ex *S*

Kennet oh vid datorn sitter Fredrik oh spelar spel.

På lördagsmorgon åkte vi till Norberg på marknad, väldigt trevligt
vi hade med oss en liten tös på 4 år

sedan åkte vi tillbaka till Fagersta oh för vi skulle hinna med att bowla också.
Oh lilltösen hade en egen bana oh pojkarna oh deras far spela också, själv satt jag oh njöt av en god kopp kaffe oh en chokladboll *S*

Efter bowlingen så åkte vi hem till Johan oh fixa mat till 9 personer. Sedan va det dags att åka iväg oh lämna lilltösen till sin far.



Fredrik oh Agnes i lekparken utanför Johans oh Linettes läghet.

När vi kom till Agnes far så, var Fredrik tvungen att testa



Söndagsmorgonen så gick jag, Johan och Kenneth oh lilla Doris
ett ställe som kallas slussen.




Nu är vi på väg. Kenneth oh Johan, Doris



Nu är vi framme vid slussen, då fick vi vänta på Fredrik oh Linette som åkte bil då *S*


Dit gick inte jag *S*

Sedan knalla vi till hembyggdsgården oh tog en fika, seda tvingade jag ungdommarna att
tja ni ser själv



Johan, Fredrik oh Linett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0