Torsdag den 22-o4-2010

Vakna i morse med att titta ut igenom fönstret, gissa om man inte höll på att tappa hakan?



Oh jag är så trött på snö, men så här såg det ut!!! Icha får vara nog med snö nu, vill ha vår nu!
Kallt oh trist, men men som tur är så försvinner det ganska fort trots allt.

Tänk va den här veckan har gått fort, det är fredag i morgon oh min älsta son kommer då hit,
tack oh lov för det, så slipper jag oh Doris åka tåg hem till S-viken igen.
Jag kommer åka ner till Fagersta igen i juni, då min mellersta sons flickvän tar studenten...
Nu gäller det för min del att få tag på kartonger, så jag kan börja packa ner porslin inför flytten då, Oh det ska bli så himla skönt att få en mindre lägenhet...

Vad som händer idag vet jag ej, Johan jobbar oh linette skall till skolan, så jag blir solo någon timme idag, om det blir uppehåll så tar jag nog



Doris ut på en långprommenad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0