Fredagen 2/7-2010


Äntligen så är flytten klar.

Tack alla som var med oh bar möbler.

Urstädningen är också klar.  Men det tog tid, speciellt när man är ensam då, tills på onsdag då Carina oh min dotter kom oh hjälpte till då....

Det har ju hänt en hel del, bara denna flytt har knäckt mig ordentligt ont i varje led tror jag, men det går säkert över om jag tar det lugnt någon dag så...

Som det känns nu så känns allt bra, ny lägenhet trots allt 1 rum mindre, men sitta i en stor 3:a för sig själv är ingen höjdare heller. Får jag bara ordning på allt så kommer det här bli bra...

Det jag känner mig mest besviken över är att min allra bästa vännina Brittis har tydligen slagit opp bekantskapen med mig.. Oh själv vet inte varför? Ibörjan va hon me oh packa saker oh vi prata oh om allt som vi allt gjort. Men i början av juni så va det slut med det. Vi pratar inte mera med varandra, knappt hejar känns det som.... Hade jag vetat detta innan jag flyttade in i huset brevid så hade jag nog sökt mig ifrån detta område helt, men men va göra?



Nu skall jag ut oh rasta vovvar, sedan försöka göra lite nytta, trots värken oh svullnaden i händerna som är värst, när man tappar saker, men skall nog gå me lite envishet så funkar det...
Ha en skön dag i solen

Nu är den här dagen snart slut, sitter oh väntar på att min älsta skall sluta jobbet, så får jag lämna tillbaka hans hundvalp....
Sedan tänker jag göra en störtdykning i cykelförrådet, leta rätt på borrmaskin, om det nu går att använda den, efter som jag låna ut den i felfri skick, men fick tillbaka den så funkar den inte som den ska
BLIR LESS PÅ FOLK SOM LÅNAR SAKER OH LÄMNAR TILLBAKA DET I TRASIGT SKICK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0