Lördagen den 3/7_2010

Igår fick jag ett härligt telefonsamtal från min mellersta son



oh hans flickvän som vid 24:00 tiden igår förlovade sig ....

Idag gassar solen, oh jag skall göra mej klar för att åka till Ockebomarknaden med
Carina oh hennes dotter, oh lilla Emilia är med.
Skall bli så skönt att få koppla bort allt här hemma ett tag oh få bara va....Egentligen har jag inte tid, men blir knäpp att bara hålla på att plocka oh leta alla saker som ligger någonstans här hemma....

Igår va Brittis över, oh det kändes bra, jag vill inte mista henne som kompis eller vän, blir så mycke misstag när både hon oh jag har haft det ganska jobbigt en tid nu, kanske det blir bättre när allt lugnar ner sig...

Ha en skön dag, för det ska jag ha *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0