Fredag den 18/6

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev, men har hänt lite runt omkring en,, Igår är det precis en vecka kvar tills jag får byta lägenhet, skall bli skönt... Så mitt hem börjar likna mer en lagerlokal än ett hem... :=)

Lördagen den 12/6 så tog min mellersta sons flickvän studenten.
Jag oh mina 2 andra barn, + barnen far åkte ner till Fagersta, ingen rolig början på dagen, det hällregna nästa hela vägen ner till Fagersta, men ju mer vi närmade oss Fagersta så ljusna det, men ingen sol men tack oh lov uppehåll...



Linette oh Johan

de är så fina....

Det va förra helgen det.

Igår hade jag besök av mina två syrror



Biggo oh Ankan med Erox oh Doris då utanför Ica björksätra



Nu är vi utan för Coop Extra, har beställt tajmat



Erox är naturligvis med oss



Sedan åkte vi till Bångs oh åt, vilket kanon väder med,

Efter det åkte vi hem till mig, oh gick ner i källarförråden, skulle fixa det sista som vi tänkte frakta iväg samma dag då...

Tack mina älskade syrror för hjälpen igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0