Torsdag den 3/6-2010


God morgon

Blir ingen ordning på den här sidan mera heller, men har faktiskt en hel del att göra.
Saknar min lekkamrat Brittis med, men hon kanske har en del själv att syssla med.

Det är snart bara 3 veckor kvar tills jag får byta lägenhet, oh jag känner panik emellan varven, ibland funderar jag om jag gjort rätt att byta ner till mindre, men ekonomiskt sätt så blir det lite billigare om inte annat då....

Jag har



Erox på dagarna, oh han börjar verkligen bli varm i sin päls he he he
ett riktigt litet monster emellan varven....

I måndag var jag oh min älsta ut till Stensätra för att hälsa på min lillsyrra.



Här sitter hon me ett glas öl utanför deras husvagn.



strax nedanför husvagnen är det liksom en liten dam med fiskar oh ute i hagen går det hästar,
är så fint där, är som att komma ut på landet, ändå är det drygt 5 km hemifrån mig...

Nu ska jag ge Erox oh Doris mat, sedan skall jag ut med Erox, idag skall jag lämna honom hemma själv i lägenheten, igår gick det inge vidare då va han lessen, men måste försöka lära honom att vara själv någon timme också....

Ha en härlig solig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0