Söndag den 9/5-10


Idag har jag vart lat, men förra vecka så sortera jag oh min vännina kläder oh allt annat som måste tas reda på innan flytten.... Oh jag längtar faktiskt att få flytta, ska verkligen bli skönt med ett rum mindre...

Idag har jag haft Erox, nu i morgon börjar hans husse jobba oh då blir han här med mig oh min lilla vovve



Han är ju så himla go Erox 11 veckor gammal



Jag oh Brittis va ute idag, med Erox oh Doris, men han vill gå sin väg,
medan en annan ville gå åt ett annat håll då.



När vi kom in igen, då blev Erox en riktig bråkstake, fast min kan hon med,
det va full rulle ett bra tag innan han slockna, men när husse kom för att hämta honom
då blev han tuffare. Så jag tror att Doris tyckte det va skönt när han gick hem...

Ska bli intressant på tisdag då han ska vara här från morgon till eftermiddagen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0