Söndag den 21/11-2010

Ännu en helg är snart till ända... Oh det händer inte så fasligt mycket mer än att det snöa idag, verkligen ett busväder, härligt när man får vara inomhus, men måste ut med lillfröken emellan varven...

Jag har börjat tillverka lite smycken på egen hand, oh nu väntar jag på pärlväven jag skickat efter, då kommer det också ut kort på va jag gör...
Nu håller jag på med örhängen med fjädrar




Det här örhänge håller på med just nu, oh tänkte få till ett halsband med fjädrar också.

Nästa helg skall jag på maskerad i Fagersta det skall bli kul oh då kommer ja ta med mig dessa smycken till min sons svärmor som skall vara indian då *S*

kommer mera kort ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0