Måndag 13-09-2010

Gisses nu va det verkligen länge sedan jag va här oh plita ner några rader...

Jag har flyttat in i min nya lägenhet, oh trivs jättebra. Men det fanns lite att göra. så hallen har jag med hjälp av min vännina fixat, ja har målat vitt oh tapetsera där....



Så här fint blev det, jag köpte en köpmannadisk, oh måla den vit...

Jag är helnöjd

Finns lite mer rust i både sovrummet oh vardagsrum och köket, men det får bli
i början på nästa år...




Dessa två unga änder va på besök här utanför min balkong,
gissa om jag inte blev förvånad när ja fick se dem, de måste verkligen ha förvillat bort sig, för här finns inge vatten i närheten då....



I lördags kom min älsta son hem från älgjakten oh snacka om lyckad jakt
så igår fick jag hjälpa honom att ta reda på allt kött som han hade med sig...
Nu så är det bara vänta på nästa vända, i oktober, i denna jakt blev det 6 vuxna älgar...



Nu avslutar ja detta med detta kort, så här såg himlen ut tanför min
balkong ...

ha det bra alla blogganvändare
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0