Lördag den 5/11-2011

Nu var det verkligen ett tag sedan jag var in på denna sida oh skrev lite...
Men faktiskt har jag saknat denna sida att kunna skriva av sig lite... Jag är i Fagersta just nu hos min mellersta son Johan oh hans flickvän Linette... De väntar sitt första barn Oh mitt första barnbarn... Ska bli så roligt.. Ska försöka åka hit så ofta som möjligt... Nu när Johan äntligen klara sitt körkort också så han är den som hämtar oh kör hem mig....

Ikväll är det alla hellgonas dag så då var vi till Kyrkan, minnelunden oh tände ljus



Är ju väldigt fint när alla hundratals ljus brinner...
eftersom jag är är i Fagersta den här helgen så kändes det rätt att följa med
Carina, Michelle, Linette oh Johan dit ikväll...

I morgon en ny dag, oh då skall jag åka hem igen till Sandviken... men kommer att bli inneboende hos min älsta son och hans sambo eftersom min yngsta oh hennes sambo bor i min till de åker till Taihland, blir borta över jul oh nyår,,, känns lite jobbigt ...

Så från oh med ikväll kommer jag säkerligen att plita ner några rader oh sätta in lite kort emellan varven då....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0